Oegema Transport is meer dan alleen een transporteur. Wij zijn met de nieuwste ontwikkelingen meegegaan en beschikken onder meer over een eigen IT-afdeling,
waar hard- en software medewerkers er alles aan doen om antwoord te bieden op de vragen van onze opdrachtgevers.
Zij zorgen er onder meer voor dat het gehele transportproces 24 uur per dag inzichtelijk is voor u.
Door deze dienst in eigen huis te hebben, kunnen we snel schakelen en de hoge kwaliteit bieden die wij voor ogen hebben.
Elke opdrachtgever heeft bij ons een vast contactpersoon of valt onder een bepaalde afdeling. U heeft dus te maken met iemand die u kent en weet wat uw wensen zijn. Met als resultaat dat we onze werkzaamheden uitvoeren op een manier die naadloos aansluit bij uw bedrijf.
En wilt u het toch net even iets anders? Dan weet u direct bij wie u moet zijn. Wat uw vraag ook is: we denken graag met u mee.
Ons uitgangspunt gedurende het gehele logistieke proces (van op-overslag, handling, orderpicking, transport over weg, water of door de lucht, afhandeling van douaneformaliteiten) is de ‘huisvaderschapsgedachte’; wij passen als een huisvader op uw spullen. Netjes en zorgvuldig.
Wij bieden het gemak en de efficiency van alles met één partij afhandelen in combinatie met de kennis, ervaring en onderzoeksskills van onze businessanalisten en IT-afdeling.
Uit ervaring en opdrachtgever-gesprekken weten wij dat vrijwel iedere sector werkt met eigen programmatuur en software. Elke onderneming zet software in om zich te onderscheiden en haar diensten zo goed mogelijk te kunnen aanbieden. Dit heeft als gevolg dat IT systemen koppelen vaak makkelijker gezegd is dan gedaan. De software developers en project begeleiders van onze IT afdeling denken graag met u en uw software partner mee over de beste manier om het delen van informatie te automatiseren.